מדורים

דיכוי, שחרור ופעולות משותפות

ליאור אביצור ורן בראון

דווקא מתוך הימצאותה על הסף עשויה אמנות המופע עשויה להאיר על הדרכים שבהן מתהווה ידע מתוך פעולה משותפת.

קרא עוד >

מחשבות ראשונות על פרפורמופדגוגיה

יונתן לוי

החשיבה החינוכית-האמנותית חותרת למצוא את האסתטי באתי, האתי באסתטי, ואת האמיתי בשניהם – באמצעות הקונקרטי.

קרא עוד >

פדגוגיה, פרפורמנס, ושאלת הידע: מבט מקומי

יאיר ליפשיץ

מהו ידע פרפורמטיבי, מה מקומו בהיררכיות של הידע בתרבות העכשווית, וכיצד הוא נלמד ומועבר בזירה המקומית בישראל?

קרא עוד >

המורה בּוּר, הארנבת מתה

דפנה בן-שאול

אמנות המופע נסמכת על הנכחה של חיכוך אונטולוגי בין בית הספר של המופע לזה של החיים, לעתים עד איחוי וסינתזה.

קרא עוד >

פוטנציאל אינסופי של עצמיות אפשרית

ליאור אביצור בשיחה עם קסבייה לה רואה

על אודות העבודה "עצמי לא גמור", מתודולוגיות של יצירה כוריאוגרפית וציפיות.

קרא עוד >

טאי צ'י של בבונים

רינת קוטלר

אמרתי: "ילדים, לכו עם המורה שלכם". ואז הילדה אמרה: "אבל אתה אמרת שאין מורים". אמרתי לה: "זה היה כשהיינו בבונים".

קרא עוד >

בניית ספינות ומאמצים משותפים אחרים

גיא גוטמן

צוות "בית הספר הנודד" דן במעורבות ובלמידה משותפת בפסטיבל הומו נובוס, ריגה.

קרא עוד >

איך לחמוק ממשמעות

נעם אלון מארגן מחדש את רומיאו קסטלוצי

נעם אלון מארגן מחדש שיחות עם הבימאי האיטלקי לכדי שבעה מונחים בעשיית תיאטרון והערה קצרה אחת על השראה.

קרא עוד >

תיאטרון של עכשיו אפשרי

גיא גוטמן בשיחה עם הלן סיקסו

מה להלן סיקסו - אחת מההוגות המשפיעות בדורנו - ולתיאטרון עכשווי? שיחה אודות כתיבה ופעולה, נוכחות והשפעה.

קרא עוד >